08.05.2019Mgr. Monika PickováPřečteno: 1569x

Formativní hodnocení ve výuce

Aby výuka plnila požadavky na aktuální pojetí a kvalitu vzdělávání, učíme se v prvním ročníku nejen číst, psát a počítat v oboru čísel do 20.

Dalším důležitým úkolem je individuální osobnostní rozvoj žáků. Ke splnění tohoto dlouhodobého úkolu používáme v 1.A metody formativního hodnocení. Vyučující společně s žáky zjišťuje jejich aktuální úroveň a pomáhá jim dosáhnout dalších cílů. Pokud žáci znají svůj výukový cíl a kritéria k jeho naplnění, stává se jejich činnost smysluplnější a dokáží se tak lépe hodnotit. Blížící se vysvědčení tedy nebude pro prvňáčky překvapením, ale reálným ohodnocením jejich celoroční práce, které odpovídá jejich vlastnímu sebehodnocení.

Mgr. Monika Picková

Poslední ČLÁNKY ZŠ

»Pohádka O dvanácti měsíčkách
23.04.2024
»Oslava Dne Země v 5. A
23.04.2024
»Den Země - 1. stupeň
23.04.2024
»8.B na Technohrátkách
22.04.2024
»Povolání
18.04.2024
»Odpadků se nebojíme
18.04.2024
»Výlet do Pardubic
18.04.2024
»Po stopách českých obrozenců
16.04.2024
»Ukliďme Česko
15.04.2024
»Cesta do pravěku
15.04.2024