Aby výuka plnila požadavky na aktuální pojetí a kvalitu vzdělávání, učíme se v prvním ročníku nejen číst, psát a počítat v oboru čísel do 20.
Dalším důležitým úkolem je individuální osobnostní rozvoj žáků. Ke splnění tohoto dlouhodobého úkolu používáme v 1.A metody formativního hodnocení. Vyučující společně s žáky zjišťuje jejich aktuální úroveň a pomáhá jim dosáhnout dalších cílů. Pokud žáci znají svůj výukový cíl a kritéria k jeho naplnění, stává se jejich činnost smysluplnější a dokáží se tak lépe hodnotit. Blížící se vysvědčení tedy nebude pro prvňáčky překvapením, ale reálným ohodnocením jejich celoroční práce, které odpovídá jejich vlastnímu sebehodnocení.
Mgr. Monika Picková
Poslední ČLÁNKY ZŠ
» | PF 2025 21.12.2024 |
» | Exkurze prvňáčků do Perníkové chaloupky u Pardubic 21.12.2024 |
» | Vánoční stromeček 19.12.2024 |
» | Předvánoční setkání rodičů a žáků 3.A a 3.B 19.12.2024 |
» | Okresní kolo v basketbalu základních škol chlapců 17.12.2024 |
» | Vánoční vyrábění 5.A 17.12.2024 |
» | Vysoké pece Dolní Vítkovice 17.12.2024 |
» | Vánoční aktivity 17.12.2024 |
» | Naše Eliška 17.12.2024 |
» | Lichožrouti ve škole 16.12.2024 |