Aby výuka plnila požadavky na aktuální pojetí a kvalitu vzdělávání, učíme se v prvním ročníku nejen číst, psát a počítat v oboru čísel do 20.
Dalším důležitým úkolem je individuální osobnostní rozvoj žáků. Ke splnění tohoto dlouhodobého úkolu používáme v 1.A metody formativního hodnocení. Vyučující společně s žáky zjišťuje jejich aktuální úroveň a pomáhá jim dosáhnout dalších cílů. Pokud žáci znají svůj výukový cíl a kritéria k jeho naplnění, stává se jejich činnost smysluplnější a dokáží se tak lépe hodnotit. Blížící se vysvědčení tedy nebude pro prvňáčky překvapením, ale reálným ohodnocením jejich celoroční práce, které odpovídá jejich vlastnímu sebehodnocení.
Mgr. Monika Picková
Poslední ČLÁNKY ZŠ
» | Loučíme se s 1. stupněm 01.07.2024 |
» | PBIS slavnost 28.06.2024 |
» | Sportovní den 2. stupeň 28.06.2024 |
» | Bohuslavická čápata v hnízdě, rychle získala si naši přízeň 28.06.2024 |
» | 5.C - nejlepší sběrači hliníku 28.06.2024 |
» | Sherlock Holmes – Poslední případ 5.C 27.06.2024 |
» | Výlet na Seč tříd 5.B a 5.D 27.06.2024 |
» | Spaní 5.A ve škole 27.06.2024 |
» | Geologická vycházka 25.06.2024 |
» | 9.C na exkurzi v Poslanecké sněmovně 25.06.2024 |