27.04.2020Mgr. Zuzana KovačičováPřečteno: 1253x

Koronavirové volno pohledem dětí z 5.B

Online výuka dospěla zhruba do své poloviny a žáci dostali do Teams úkol z Dílny psaní.

Dílna psaní na téma:

Výhody a nevýhody koronavirových  prázdnin

(moje  osobní  zamyšlení nad současnou dlouhotrvající situací  z mého pohledu–  aneb jak to vnímám já…)

Pokyn: Zapřemýšlejte nad tématem  a napište souvislý text na  dané téma – snažte se tvořit rozvité věty – samostatně.

První odstavec bude o výhodách – co pozitivního vám to přináší, čím vás to obohatilo, v čem vám to vyhovuje apod…

Druhý odstavec bude o nevýhodách – jaká negativa za tím vidíte, proč byste to chtěli ukončit, co postrádáte, co se vám nelíbí apod…

Zkuste vyjádřit svoje vnitřní pocity.

Pište na počítači sem – minimálně 6 vět v každém odstavci – písemný projev by měl odpovídat žákům 5. ročníku.

……..

Takže, já mám pohled na tuto nelehkou dobu takový: Za největší výhodu považuji to, že se můžeme naučit věci, které bychom se v normální uspěchané době nenaučili, třeba já se učím francouzsky. Dále se naučíme pracovat s počítačem a zodpovídáme za všechny úkoly, i když občas nám s tím pomůžou rodiče, a to souvisí s dalším bodem: mamka s taťkou jsou více doma. A poslední výhoda je taková hezká. Můžeme pomoci lidem,  kteří to potřebují. A teď už jsou na řadě ty nevýhody ,které nás všechny trápí.

 

Vlastě nemůžeme skoro nic: nemůžeme oslavit moje narozeniny (teda můžeme ,ale jenom s nejbližší rodinou), nemůžeme jezdit do cizích zemí, máme omezený pohyb venku a strašně velká nevýhoda je, že nemůžeme být s kamarády. A taky jednu z největších nevýhod považuji to, že se toho nenaučíme tolik ,co bychom se naučili ve škole. Strašně chci ,aby už tohle skončilo ,a aby se život vrátil  do normálních kolejí.

Mgr. Zuzana Kovačičová