Jak se říká, peníze jsou až na prvním místě, proto je určitě dobré seznamovat se s finančním světem na přiměřené úrovni co nejdříve.
Tento šestihodinový kurz po úvodních informacích o příjmech a výdajích pokračoval týmovou hrou. Žáci ve skupinách simulovali rodiny. Jako vstupní data měli mzdu „rodičů“ a další hospodaření už bylo na nich. Jako „rodina“ se museli postarat o výdaje nezbytné, nutné, případně zbytné. Pomocí kartiček sestavovali svoje náklady (případně pasivní příjmy) a stále počítali, zda jsou příjmy vyšší než výdaje. Takto vyhodnotili svoje „rodinné“ finance po celý rok. Závěrem byli někteří překvapeni, jak vysoký podíl ve financích zaujímají náklady a že je nutné nad výdaji přemýšlet.
Mgr. Heřmanská Romana
Poslední ČLÁNKY ZŠ
» | 5. ODDĚLENÍ ŠKOLNÍ DRUŽINY 25.03.2025 |
» | Noc s Andersenem 3.B a 7. C 25.03.2025 |
» | 3.A a 3.B ve Sféře v Pardubicích 24.03.2025 |
» | Hádankové a kvízové odpoledne ve školní družině 24.03.2025 |
» | Účast v kraji 23.03.2025 |
» | Preventivní program bezpečí 23.03.2025 |
» | Život v zahradě 18.03.2025 |
» | Šplh 5. ročníky 18.03.2025 |
» | Únorové vaření 18.03.2025 |
» | Jarní tvoření 18.03.2025 |