Cesta do hlubin študákovy hlavy.
Myšlenkové mapy „vynalezl“ Tony Buzan v 60. letech 20. století a stal se jejich velkým propagátorem. K centrálnímu pojmu jsou v nich v logicky uspořádaných skupinách připojeny další pojmy, ideálně za použití barev a schématických obrázků. Myšlenková mapa slouží k lepšímu pochopení a zapamatování informací, a tím i zlepšuje naše učení. Učiteli navíc poskytuje skvělý nástroj, pomocí kterého může nahlédnout do žákovy hlavy a zjistit, jak o daném tématu žák přemýšlí. My jsme to tentokrát vyzkoušeli u starověkého Egypta a Velké francouzské revoluce. Ale myšlenkové mapy se hodí i mimo školu. Vy si pomocí nich můžete naplánovat dovolenou nebo sestavit svůj business plán.
Mgr. Monika Stránská
Poslední ČLÁNKY ZŠ
» | Loučíme se s 1. stupněm 01.07.2024 |
» | PBIS slavnost 28.06.2024 |
» | Sportovní den 2. stupeň 28.06.2024 |
» | Bohuslavická čápata v hnízdě, rychle získala si naši přízeň 28.06.2024 |
» | 5.C - nejlepší sběrači hliníku 28.06.2024 |
» | Sherlock Holmes – Poslední případ 5.C 27.06.2024 |
» | Výlet na Seč tříd 5.B a 5.D 27.06.2024 |
» | Spaní 5.A ve škole 27.06.2024 |
» | Geologická vycházka 25.06.2024 |
» | 9.C na exkurzi v Poslanecké sněmovně 25.06.2024 |