28.05.2019Mgr. Heda PivoňkováPřečteno: 1691x

Pohádkové dny v 1.B

Ve slabikáři jsme četli úryvky z pohádek, které pak měli prvňáčci za úkol poznat. A tak jsme si řekli, že si pohádky pořádně užijeme.

Děti přinesly z domova mnoho knih, ve kterých jsme hledali, jak pohádky končí.

V hodině psaní jsme zapisovali pohádkové dvojice např. Bob a Bobek, Káťa a Škubánek.

V matematice jsme vymýšleli pohádkové slovní úlohy O víle Amálce nebo O krtečkovi. Počítali jsme kolik natrhala Karkulka květin a kolik zvadlo věnečků víle Amálce. 

Hodinou prvouky nás provázela pohádka Jak si pejsek s kočičkou dělali dort. Přemýšleli jsme nad zdravými potravinami, co do našeho jídelníčku zařadit a čeho se vyvarovat. Pohádku jsme vyprávěli i dramatizovali. 

Při tělesné výchově jsme běhali rychle jako králíci z klobouku, v hudební výchově jsme poznávali pohádky podle jejich znělky a ve výtvarné výchově si každý nakreslil vlastní ilustraci ke své oblíbené pohádce.

Za odměnu jsme si na konci výuky pustili kousky některých pohádek na interaktivní tabuli.

Mgr. Heda Pivoňková