17.10.2022Mgr. Picková MonikaPřečteno: 483x

Přírodověda metodou CLIL

Také v letošním roce si žáci 5.A budou osvojovat vědomosti z různých předmětů prostřednictvím cizího jazyka - angličtiny. V hodině přírodovědy jsme opět pracovali metodou CLIL. Žáci navázali na znalosti, které získali v minulém školním roce. 

Hodinu jsme zahájili opakováním jednotlivých živočišných druhů a následně se žáci pustili do samostatné práce ve skupinách. Využili herní plán v angličtině a kostku. Cílem této didaktické hry bylo posouvat se po herním plánu podle daných pravidel. K dosažení cíle bylo nutné zařadit živočichy ke správnému živočišnému druhu, žáci museli porozumět slovní zásobě v angličtině a také bylo nezbytné mít alespoň trochu štěstí ve hře. Součástí skupinové práce byla i tvorba přehledu nové slovní zásoby. Žáci měli pro překlad pojmů k dispozici aplikace v počítači a ve svých mobilních telefonech. 

Vytvořené přehledy anglických pojmů budou dětem sloužit k upevnění této užitečné slovní zásoby.   

Mgr. Monika Picková