08.10.2023Mgr. Zelená KristýnaPřečteno: 336x

Reklamy v hodině angličtiny

Kreativní reklamy na hodině angličtiny, aneb jak na rozvoj jazykových dovedností trochu jinak.

Sedmý ročník se v rámci anglického jazyka aktuálně zabývá slovní zásobou týkající se jídla, jídelníčku a přípravy pokrmů. Žáci se proto tomuto tématu věnovali i ve světě kreativity a komunikace. Jak jsme toho dosáhli? Vytvářením kreativních reklam na různé typy pokrmů, které si dané skupinky vylosovaly. Tato aktivita pomohla rozšířit slovní zásobu, ale také zdokonalit naše dovednosti v komunikaci. Každá skupina představila svůj pokrm s takovým zaujetím a vášní, že ostatní měli pocit, že by ho měli okamžitě ochutnat.
 
Tato zkušenost žákům ukázala, jak se může využít cizí jazyk jako mocný nástroj pro komunikaci a vyjádření svých nápadů. A kdo ví, možná jsme objevili budoucí marketéry a reklamní tvůrce ve světě reklamy na pokrmy!
 
Za angličtináře ze 7.A a 7.B, Mgr. Kristýna Zelená