23.06.2014R. HeřmanskáPřečteno: 1903x

Výlet 9.C

Je neděle ráno 1.června a před sebou máme školní výlet do Českého ráje. Předpověď počasí v nejbližších dnech je více než příznivá, což je dobrý začátek.

Vystupujeme z vlaku na malé zastávce v Jinolicích a čeká nás asi půlhodinový pěší přesun se zavazadly do kempu Eden. Zabydlujeme se v útulných chatkách. Po obědě vyrážíme do skal. Cestou obdivujeme „panoramata“ a krásy skalního města Prachovských skal. Vrátili jsme se akorát na večeři. Večer následovala venkovní diskotéka, a jelikož jsme v tu dobu byli v kempu sami, dodržování nočního klidu nás nemuselo trápit.

Druhý den po snídani a dopoledním odpočinku se vydáváme pěšky do Jičína. Jdeme po žluté značce, (která ve skutečnosti je na začátku modrá J), jenž nás přivádí až na jičínské náměstí. Nemohu se nezmínit o výtečné zmrzlině, na které jsme si pochutnali cestou. Autobusem jsme se vrátili zpět do kempu, někteří si zahráli tenis, minigolf nebo jen odpočívali. Večerní diskotéka byla tentokrát v jídelně.

Druhý den po snídani už následovalo jen nepříjemné balení. Po obědě jsme pobyli v kempu a ještě naposled nás čekala dvoukilometrová cesta k vlaku. Vraceli jsme se unaveni, ale snad spokojeni, že se nám výlet vydařil